Due- diligence nieruchomości – wybrane aspekty (pojęcie, rodzaje, organizacja, przebieg i wykorzystanie wyników)

Termin: wtorek, 8 grudnia 2020 r.
Miejsce: szkolenie ONLINE – platforma ZOOM
Prowadzący: dr Krzysztof Czerkas
Czas trwania: 8 godzin lekcyjnych w godzinach 9:00 – 16:00

Termin: wtorek, 8 grudnia 2020 r.
Miejsce: szkolenie ONLINE – platforma ZOOM
Prowadzący: dr Krzysztof Czerkas
Czas trwania: 8 godzin lekcyjnych w godzinach 9:00 – 16:00

KOSZT UCZESTNICTWA:

Koszt dla członków PIRM, którzy uregulowali składki do końca 2020 roku: 150,00 zł
Koszt dla osób nie będących członkiem PIRM: 250,00 zł
Udział w szkoleniu pozwoli na uzyskanie 4 punktów szkoleniowych.
Cena szkolenia obejmuje udział w szkoleniu online oraz materiały szkoleniowe.

INFORMACJE DODATKOWE:

Osoby zainteresowane wzięciem udziału w szkoleniu prosimy o przesłanie formularza
zgłoszeniowego na adres marketing@pirm.pl do dnia 7 grudnia 2020 r.
Szkolenie przeznaczone jest dla grupy do max 100 osób. O wzięciu udziału w szkoleniu decyduje
kolejność zgłoszeń oraz wpłat.

PROGRAM

1. Definicja i rodzaje badania due-diligence nieruchomości i przedsiębiorstwa. Formuła asset
deal i share deal.
2. Organizacja procesu due-diligence i zapewnienie poufności informacji.
3. Wybrane aspekty prawnego, technicznego, finansowego i podatkowego badania duediligence.
4. Wykorzystanie wniosków z due-diligence w wycenie nieruchomości oraz w dalszym
prowadzeniu transakcji nabycia nieruchomości w formule asset deal lub share deal.

PROWADZĄCY:

• Obecnie Dyrektor Departamentu Zarządzania Funduszami
Nieruchomości w Skarbiec TFI S.A., członek Zarządu Skarbiec TFI od
1.07.2017.
• Od 2004, członek Komitetu Inwestycyjnego Skarbiec TFI
dedykowanego rynkowi nieruchomości mieszkaniowych (Fundusz SRN)
• Licencjonowany syndyk/doradca restrukturyzacyjny – nr. licencji
Ministra Sprawiedliwości 932
• Doktor Nauk Ekonomicznych (1999)
W latach 2012-2017 prowadził własną działalność gospodarczą w zakresie rynku nieruchomości,
pośrednictwa finansowego i restrukturyzacji zadłużenia przedsiębiorstw i osób fizycznych oraz usług
szkoleniowych.
Z BRE Bankiem Hipotecznym S.A. związany od 2001 do 2012. r. Najpierw zajmował stanowisko
Dyrektora Departamentu Kredytów Komercyjnych, a następnie od 2004 r. kierował Departamentem
Zarządzania Ryzykiem Kredytowym. Od 2009 roku do 1 sierpnia 2012 – Członek Zarządu BRE Banku
Hipotecznego S.A, odpowiedzialny za ryzyka bankowe oraz za wdrożenie projektu przejścia Banku na
AIRB (zaawansowane metody zarządzania ryzykiem kredytowym). Odpowiadał też za zarządzanie
należnościami nieregularnymi w BRE Banku Hipotecznym S.A. W latach 1992-2001 pracował na
kluczowych stanowiskach kierowniczych w banku PBK S.A. (m.in. Dyrektor Departamentu
Restrukturyzacji, Dyrektor Departamentu Finansowania Projektów Inwestycyjnych). Jako Dyrektor
Departamentu Restrukturyzacji odpowiadał za zarządzanie portfelem trudnych kredytów.
Wieloletnie doświadczenie w bankowości i finansach zdobywał również na stażach w bankach
zagranicznych m.in. w Danii, Chile, USA, Niemczech i Wielkiej Brytanii. Wykładowca akademicki na
studiach podyplomowych z zakresu bankowości, finansowania nieruchomości, sprawozdawczości
finansowej i na studiach dla deweloperów mieszkaniowych (UW, SGH). Autor wielu publikacji i
książek m.in. z zakresu bankowości inwestycyjnej, hipotecznej, restrukturyzacji finansowej
przedsiębiorstw i banków oraz finansowania nieruchomości. Laureat II nagrody w konkursie
”Economicus” na najlepszy poradnik biznesowy w konkursie organizowanym przez Dziennik Gazeta
Prawna w 2016 (współautor nagrodzonej książki „Restrukturyzacja zadłużenia przedsiębiorstw od
ugód bilateralnych do postępowań restrukturyzacyjnych i upadłościowych”, wspólnie z B. Teisseyre).
Autor poradników: Spółka celowa. Tworzenie zastosowanie, funkcjonowanie, finansowanie.
Instrukcja obsługi. (ODDK Gdańsk 2017) oraz Przejmowanie przedsiębiorstw, zorganizowanych części
przedsiębiorstw oraz nieruchomości. Fuzje przedsiębiorstw (ODDK Gdańsk 2017).

Zobacz również

Termin: 9 czerwca 2021 r. (środa)
Miejsce: szkolenie ONLINE – platforma ZOOM
Prowadząca: dr inż. Zdzisława Ledzion-Trojanowska
Czas trwania: szkolenie jednodniowe, łącznie 4 godziny lekcyjne
szkolenie będzie prowadzone w godzinach 9:00 – 12:15

Termin: 23 – 24 lutego 2021 r. (wtorek – środa)
Miejsce: warsztaty ONLINE – platforma ZOOM
Prowadzący: Krzysztof Urbańczyk
Czas trwania: Szkolenie dwudniowe, łącznie 12 godzin lekcyjnych
1 dzień: 9:00 – 14:15
2 dzień: 9:00 – 14:15

Termin I: 27-28 lutego 2020 r. (czwartek – piątek)
Termin II: 19-20 marca 2020 r. (czwartek – piątek)
Termin III: 7-8 maja 2020 r. (czwartek – piątek)
Miejsce: Warszawa, budynek Central Tower, Al. Jerozolimskie 81
Prowadzący: Piotr Cegielski, PhD, MSc, MBA, MAI, MRICS
Czas trwania: warsztaty dwudniowe, łącznie 16 godzin lekcyjnych
(9 godzin pierwszego dnia warsztatów, 7 godzin drugiego dnia warsztatów).

Shopping Cart
Scroll to Top