Polityka prywatności

Polityka prywatności 

  1. W związku z korzystaniem ze Strony Usługodawca jako administrator danych osobowych w rozumieniu 4 pkt 7 RODO zbiera dane osobowe użytkowników Strony w zakresie niezbędnym do korzystania ze Strony oraz świadczenia poszczególnych oferowanych na Stronie usług. Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania danych osobowych gromadzonych podczas korzystania z Serwisu przez Użytkownika, w tym Usługobiorcę.
  2. Dane osobowe wszystkich osób korzystających ze Strony przetwarzane są przez Administratora:
    1. w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniania Użytkownikom treści gromadzonych na Stronie, w tym usług świadczonych Usługobiorcą – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 1 lit. b RODO);
    2. w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 1 lit. f RODO), polegający na ochronie jego praw;
    3. w celu realizacji ustawowych obowiązków prawnych Administratora (art. 6 ust.1 lit. c RODO w z odpowiednimi przepisami prawa) w zakresie niezbędnym do wykonywania przez Administratora ustawowych obowiązków, w szczególności w zakresie księgowo-rachunkowym oraz podatkowym;
    4. w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 1 lit. f RODO), polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników w Serwisie w celu doskonalenia stosowanych funkcjonalności opisanych w Polityce Cele i zasady dotyczące korzystania z plików cookie znajdują się w Polityce cookies;
    5. w zakresie i celu wskazanym w udzielonej przez Użytkownika zgody podczas korzystania ze Strony – podstawą prawną jest zgodna Administratora (art. 6 1 lit a RODO).
  3. Okres przetwarzania danych osobowych Użytkownika przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes W przypadku przetwarzania danych osobowych w

związku z realizacją przez Administratora obowiązków prawnych, dane będą przetwarzane przez okres, w którym odrębne przepisy prawa powszechnie obowiązującego nakazują Administratorowi przechowywać dane. Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane lub anonimizowane.

  1. Na zasadach opisanych w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych (w szczególności RODO) każdemu Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych (w Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
  2. Na zasadach opisanych w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych (w szczególności RODO) każdemu Użytkownikowi przysługuje również prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych, które odbywa się w oparciu o prawnie uzasadniony interes
  3. W zakresie, w jakim dane Użytkownika przetwarzane są na podstawie zgody, można tę zgodę wycofać w dowolnym momencie, kontaktując się z Administratorem przez zapewnione na Stronie funkcjonalności lub korzystając z danych kontaktowych Administratora wskazanych w ustępie 10. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
  4. W związku z realizacją Usług dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom usług IT pozwalającym na prawidłowe korzystanie ze Strony i Usług. W przypadku uzyskania zgody Użytkownika jego dane mogą zostać także udostępnione innym podmiotom do ich własnych celów, w tym celów Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
  5. Poziom ochrony danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG) różni się od tego zapewnianego przez prawo Z tego powodu Administrator przekazuje dane osobowe poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne, i z zapewnieniem odpowiedniego stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:
    1. współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej dotycząca stwierdzenia zapewnienia odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych;
    2. stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską;
    3. stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ

Administrator zawsze informuje o zamiarze przekazania danych osobowych poza EOG na etapie ich zbierania.

  1. Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne, ale niezbędne do świadczenia Usług na rzecz Użytkownika na Stronie lub do celów wskazanych w udzielonej przez Użytkownika
  2. We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, użytkownik może skontaktować się z Administratorem posługując się następującymi danymi kontaktowymi:
    1. Polska Izba Rzeczoznawstwa Majątkowego, Płocka 5A pok. 413, 01-231 Warszawa;
    2. E-mail: sekretariat@pirm.pl, marketimg@pirm.pl
    3. Formularz kontaktowy na
  1. Administrator przestrzegając prawa do ochrony prywatności i podejmuje starania, aby wszystkim osobom korzystającym ze Strony zapewnić właściwą ochronę przekazanych Dane osobowe przetwarzane są w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania.
  2. Administrator jest uprawniony do usuwania nielegalnych treści zgodnie z Regulaminem, a w pozostałym zakresie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Przez ,,nielegalne treści” rozumie się wszelkie informacje, niezależnie od formy ich przekazu, które samodzielnie lub przez odniesienie do działania, w tym świadczenia usług, są sprzeczne z
  3. Niniejsza Polityka może podlegać niezbędnym zmianom. W przypadku zmiany, na Stronie zostanie opublikowany zaktualizowany Regulamin, w tym niniejsza Polityka prywatności.
Shopping Cart
Scroll to Top